- Aug 23 Sat 2008 10:49
-
阿雬去海生館玩喲
- Jul 24 Thu 2008 00:13
-
阿雬得了鵝口瘡
- Jul 12 Sat 2008 12:47
-
阿咪仔變怪仔..狗嗎??
- Jul 11 Fri 2008 14:52
-
大嘴大肚又拉塌的妹妹...
- Jun 13 Fri 2008 11:50
-
阿雬真可愛
- Jun 04 Wed 2008 14:28
-
好吃嗎??

我的ENTER又怪怪的了,我又不可以按ENTER,我要ENTRT啊......好吧,只好一直連下去.....第一次吃粥,粥上面的湯啦.....哈....好好笑的臉,加油!阿雬加加油!!
- Apr 25 Fri 2008 12:54
-
會翻身啦~!!!!!











